Ryhmään otetaan jatkuvasti uusia jäseniä. Ensiapu ja valmiusryhmään tullessa ei tarvitse olla aikaisempaa ensiapukoulutusta, vaan koulutus tapahtuu koulutusilloissa ja piirin järjestämillä ensiapukursseilla. Voit tulla keskiviikkoisin koulutusiltaan mukaan tai kysyä lisää ryhmän johtajalta. Koulutusilloissa käyminen ei maksa mitään.

Laji Ensiapu ja valmiustoiminta
Kotipaikka Lahti
Jäseniä 65
Joukkueella ei ole julkisia tapahtumia. Ole hyvä ja kirjaudu sisään nähdäksesi tapahtumat.
Päivi

Heips! Olisiko Kärkölässä ketään, jota kiinnostaisi Raksa messujen päivystys lauantaina klo 10-17? T. Päivi

Riikka

Hei. Jokos sinne LA on saatu päivystäjä?

Päivi

Kiitos Riikka ilmoittautumisesta! Nyt on täysi tiimi viikonlopun messupäivystyksiin. Eli kiitos kaikille osallistujille!

Päivi

Heips! Lauantain Raksa messut kaipaa vielä yhtä päivystäjää.

Lue loput viestit

Suomen Punaisen Ristin Lahden alueen osaston ensiapuryhmä on perustettu vuonna 1957. Ryhmässä on n. 20 aktiivista jäsentä. Ryhmällä on koulutusta keskiviikkoisin klo 18.30 - n. 21.00 osaston toimintakeskuksessa Vapurissa, Vapaudenkatu 8 a 4, 2 kerros.

Ensiapuryhmässä harjoitellaan ja kehitetään henkilökohtaisia ensiaputaitoja sekä valmiutta toimia ensiapupäivystäjänä sekä auttajana tilanteissa, joissa osasto avustaa viranomaisia avustustoiminnassa. Ensiapuryhmä on myös osa Vapaaehtoista pelastuspalvelua, jonka toiminnassa ryhmä on valmiina tarvittaessa avustamaan alueen viranomaisia erityisesti etsinnöissä.

Ensiapuryhmä päivystää vuodessa 50 - 70 yleisötilaisuudessa Lahden alueella.

Ota yhtettä ensiapuryhmän johtaja Erno Seppänen

Ensiapuryhmän päivystyskoordinaattori

• puh. 050 544 2860
  • email eapaivystys@sprlahdenalue.com